Nou programari de detecció d’obstacles aeris per a invidents - Banco de Patentes
Ves enrere Nou programari de detecció d’obstacles aeris per a invidents
Nou programari de detecció d’obstacles aeris per a invidents
![Nou programari de detecció d’obstacles aeris per a invidents](/documents/161324488/161643919/software_invidentes-960x430.jpg/9f74d1ac-e3b1-4d44-b78c-9e8c9823eb3d?t=1399381168831)
S'ha desenrotllat un programari per a la detecció d'obstacles aeris (tendals o branques d'arbres) dirigit a persones invidents. El programari utilitza la càmera estèreo d'alguns dispositius mòbils per a detectar la profunditat dels obstacles en la direcció en què camina l'usuari. Compta amb una interfície accessible, que avisarà, per mitjà de vibració o so, dels obstacles presents. L'avís es fa més freqüent a mesura que s'acosta l'obstacle. El programari està integrat en un Smartphone, el que resulta còmode i discret per a l'usuari.
La tecnologia ha sigut provada amb èxit en mòbils 3D disposant d'un prototip desenrotllat per a la plataforma Android. Este prototip està sent provat per persones invidents en un àmbit restringit.